ovanliga konster

L

lollolisa

Någon som har något tips på en ovanlig konst som man kan lära sin hund?? :banana:

Sv: ovanliga konster

det beror lite på :p vad kan din hund i nuläget?

Min kille har lärt hunden skita på kommando.
Tydligen mkt praktiskt.
Han kan även "spread them" så hoppar han upp på det man visar med frambenen och står brett isär med bakbenen. Sen ska man klappa hela hunden (Som när polisen kroppsvistiterar en) och säga "are you packing tongue? så får man en slick i ansiktet.

Vet inte hur ovanligt det är, men:

-Stänga lådor & dörrar
-Nicka & skaka på huvudet när man frågar något. Jag tänkte lära min skaka på huvudet om jag frågar "är du en hund?" & nicka är jag inte riktigt säker på än
-Beroende på ras kan man ju lära dom att skutta upp & ge en en puss när man står upprätt
-Att hunden får ta en godis på en viss siffra/ord (inte varsågod) så kan man säga liknande ord & siffror en stund innan man säger rätt (hm, var det begripligt?)

Kommer inte på några fler just nu, behöver fika;)

min kan tända och släcka lampor, kissa på kommando, prosit..
sen kan han lite random grejer, tex spela död, krypa, skäller om man pekar finger ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 166
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 645
Senast: Rugge
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 080
Senast: Snurrfian
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 060
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka