outlook express

åke

Trådstartare
Hjälp, jag har gjort något på min mail. Jag har trollat bort alla "rutor" där uppe på min outlook. Hur får jag tillbaka det? Alltså allt är borta tex. skicka, ta bort och alla dom som brukar vara där uppe.
Snälla hjälp mig.

Sv: outlook express

Om du högerklickar där uppe där de brukar vara, kan du bocka i "verktygsfält" då? Jag kan bocka i och bocka ut (dvs få fram och ta bort knapparna du menar).

Har du kvar arkiv, redigera, visa osv? Högerklicka brevid dom i den listen!

voltis skrev:
Om du högerklickar där uppe där de brukar vara, kan du bocka i "verktygsfält" då? Jag kan bocka i och bocka ut (dvs få fram och ta bort knapparna du menar).

Har du kvar arkiv, redigera, visa osv? Högerklicka brevid dom i den listen!
som voltis skriver, högerklicka där dessa knappar brukade finnas och där ska du kunna bocka i "standard" tror jag det står...

Nu funkar det. Jag satte pilen högst upp till vä. och klickade där då kom allt tillbaka tack o lov. Tack för hjälpen.

Så nu har jag nästan fått tillbaka det hela. Men om jag nu får 2 mail
från tex. anna. då kommer inte Annas namn upp 2 ggr utan bara en gång och så är det ett + till vänster som man skall klicka på. Hur får jag bort det då?? Börjar bli sur nu.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534
Samhälle På vägen hem idag så kom det fram en man till mig. Han sa att han på väg hem från sitt jobb hade blivit misshandlad och rånad på allt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 026
Senast: Lobelia
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 499
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar