Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men man kanske inte VILL ha en tråd om det? Hur intressant andra än finner ens bekymmer liksom.Problemet är ju att så många intressanta diskussionsämnen döljs i evighetstrådarna. Jag tycker Buke blivit rikare sedan moderatorerna börjat bryta ut och skapa trådar på det sätt som nu sker.
Det försvarar dock aldrig att man ger sig på folk
Skulle man inte kunna då, om man ser att en diskussion som man tycker verkar intressant, fråga om man kan göra den diskussionen till en egen.Problemet är ju att så många intressanta diskussionsämnen döljs i evighetstrådarna. Jag tycker Buke blivit rikare sedan moderatorerna börjat bryta ut och skapa trådar på det sätt som nu sker.
Det försvarar dock aldrig att man ger sig på folk
Jag har ingen aning om vad den tråd du syftar på handlar om. De trådar som blivit utbrutna som jag läst har varit i ämnen som kan intressera en större publik inte en enskild persons problem. En sådan tråd kan jag verkligen se som problematiskt att bryta ut.Men man kanske inte VILL ha en tråd om det? Hur intressant andra än finner ens bekymmer liksom.
Fast har man skrivit det på ett offentligt forum så finns det ju där? Att du fick påhopp har väl ingenting med att ämnet blev utbrutet att göra?Fast jag tycker verkligen att man ska tillfrågas först. Jag mår fortfarande dåligt av de påhopp jag fick.
Yes. Och säger man nåt så får man heeeela gänget efter sig för att man sabbar deras "trevliga" tråd.Vad gäller påhopp så har jag sett fula tjuvnyp mot folk i evighetstrådar, där döljs de lättare eftersom moderatorerna förmodligen inte har järnkoll i de trådarna.
Fast jag skrev inte en hel tråd om det. Det är en jävla skillnad.Fast har man skrivit det på ett offentligt forum så finns det ju där? Att du fick påhopp har väl ingenting med att ämnet blev utbrutet att göra?
"Översitteri"? Hur då? Givetvis har moderatorer rätt att bryta ut trådar.Annars är det ju ett jävla översitteri från moderatorer imho.
Nej. Problemet är att jag skrev vad jag gjorde och fick några kommentarer om det, sen var jag nöjd. Nästa gång jag loggar in så är deten egen tråd där jag förkastas som förälder. Hade jag velat blåsa upp det mer hade jag gjort det själv."Översitteri"? Hur då? Givetvis har moderatorer rätt att bryta ut trådar.
Jag tror problemet är att ni ser er evighetstråd som lite skyddad verkstad. Vill ni skriva om saker som är jättekänsliga och privata är det kanske bättre att ni tar det i PM till varandra? Om det skrivs på Buke är det liksom en del av forumsinnehållet, vem som helst kan kommentera och tycka till om det. Det är ju nåt man okejat när man blivit medlem och börjat skriva här kan jag tycka.