Otillåtna metoder används av Pessoa

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Otillåtna metoder används av Pessoa

Skillnaden är att diskussionen gäller hennes jobb, det hon åstadkommer där. Eftersom hon sen vinklar alla artiklar att handla om henne själv är en linje hon valt. Då blir hennes person en del av hennes arbete som därför är ok att diskutera.

Nu känner jag iofs inte till människan som skrivit den där artikeln (det verkar alla andra göra), men tycker ni inte det är lite osmakligt att hänga ut henne såhär på internet? Hur "töntig o besserwisseraktig" hon än är(eller vad hon nu har för egenskaper ni inte gillar)?
Eftersom E EH är journalist och skriver artiklar som påstås vara sanningar om hästeri är det faktiskt på tiden att hon ifrågasätts.
Är du medveten om hur många "mindre vetande" människor inom hästeriet det finns ute i landet som kanske tar till sig hennes i många fall helt felaktiga metoder i henns artiklar och praktiserar det hemmavid? Till vems nytta? Knappast för god djurhållning eller ridning?

Som journalist/offentlig person måste man alltid vara beredd att granskas. E EH skriver dessutom på ett sätt som ingen annan seriös journalistutbildad person skulle göra, dvs hela tiden med att lägga in sina egna värderingar och åsikter oavsett vad som är rena fakta eller inte.

ÄR hon journalist då? Eller bara skriver för att hon råkat nästla sej in?

*kl*
Jag kan nog tycka att EEH tar sig vatten över huvudet i många fall och det här är ju rent pinsamt. Lämpligheten i att ha en övning som ej är tillåten i tävlingssammanhang kan ju klart ifrågasättas, men den är ju ändå inte riktigt så hemsk som man vill måla upp bilden av.

Gällande EEH kan jag bara säga att jag har mailat henne minst 5 gånger de senaste två åren och bett henne uppdatera eller ta bort den totalt felaktiga information som gäller presentationen av ridsportgrenen voltige. Inget har hänt och inget svar....

Knapplån

Stänger tråden den handlar inte direkt om att tävla/träna hoppning längre

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10
  • Lugnande medel till hund.

Hästrelaterat