Otäck upplevelse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Otäck upplevelse!

Ha ha ha.. min först födda kan oxå räknas in i kategorin slöa för hon sov under hela förlossningen :crazy: BM fick kalla in på läkaren då hjärtljuden låg så låga under hela förlossningen och när doktorn under sökte henne så skrattade hon efter en stund och sa.. Det här barnet sover så gott. Och tre timmar senare kom hon ut och då hade hon fortsatt sova hela tiden!!! Hon vaknade dock när hon kom ut :)

Fast efter det så ville hon ALDRIG sova det var mer spännande att vara vaken... och hon är nu en vildbatting som inte kan sitta still en stund så jag börjar ju fundera om hon är en bortbyting eller nått sånt...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 041
Senast: Rie
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 697
Senast: cassiopeja
·
Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen...
2
Svar
39
· Visningar
4 307
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 958
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp