Östgötaträff efter nyår!

Amk

Trådstartare
Nu var det länge sedan vi hade den senaste AR-träffen, och jag tycker det skulle vara kul att träffas för att prata ridning, häst, utrustning och annat. Vi har ju varit hemma hos mig på Ulvåsa tidigare, och om ni vill kan vi fortsätta med det även denna gång. Vi har ju gott om plats för både hästar och människor!

Mitt förslag är att vi ses någon gång efter nyår, förslagsvis den första helgen i januari? Beroende på väder kan vi ju se om det blir aktuellt med någon ridning, annars får vi gosa in oss i sofforna i stora biblioteket och ha det skönt.

För er som inte vet ligger Ulvåsa mellan Motala och Linköping, för mer info får ni gärna titta på hemsidan www.ulvasa.se/Anna

Vad tror ni om detta, gott folk?

Sv: Östgötaträff efter nyår!

Låter trevligt. :laugh:
Jag måste kolla kalendern och planera lite.

/T

Får jag komma fast jag är örebroare?:angel:
Tar dock inte med mig häst pga halkrisk, men har Piet Bakkers "long reining" att bidra med till ev filmtittande!

Nej, inga som inte bräker på östgötska ;)

Du är såklart jättevälkommen, och vad roligt med en ny film!

Härligt! Jag har skickat ut mail till ytterligare lite folk som jag tror kan vara intresserade och fått en del svar, så vi blir ett litet gäng! Kul! Jag tror vi siktar in oss på den 4:e januari, som är den fösta söndagen.

Flera har frågat om tid, och för min del är spelar det inte så stor roll. Men jag föreslår kl 13, så man hinner äta lunch och ta hand om eventuella hästar innan. Jag ordnar kaffe och té, ni får gärna ta med lite fikabröd/kakor om ni har möjlighet, så kan vi köra knytis.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka