Amk
Trådstartare
Nu var det länge sedan vi hade den senaste AR-träffen, och jag tycker det skulle vara kul att träffas för att prata ridning, häst, utrustning och annat. Vi har ju varit hemma hos mig på Ulvåsa tidigare, och om ni vill kan vi fortsätta med det även denna gång. Vi har ju gott om plats för både hästar och människor!
Mitt förslag är att vi ses någon gång efter nyår, förslagsvis den första helgen i januari? Beroende på väder kan vi ju se om det blir aktuellt med någon ridning, annars får vi gosa in oss i sofforna i stora biblioteket och ha det skönt.
För er som inte vet ligger Ulvåsa mellan Motala och Linköping, för mer info får ni gärna titta på hemsidan www.ulvasa.se/Anna
Vad tror ni om detta, gott folk?
Mitt förslag är att vi ses någon gång efter nyår, förslagsvis den första helgen i januari? Beroende på väder kan vi ju se om det blir aktuellt med någon ridning, annars får vi gosa in oss i sofforna i stora biblioteket och ha det skönt.
För er som inte vet ligger Ulvåsa mellan Motala och Linköping, för mer info får ni gärna titta på hemsidan www.ulvasa.se/Anna
Vad tror ni om detta, gott folk?