Osmakligt?

Anci

Trådstartare
När jag skulle kolla trådar om hästhantering, så kunde man längre ner på sidan, på trådar där det står 'rekommenderas', se en bild på ett stos underliv. Och rubriken var: ska jag lyssna på veterinären? Tråden hade inget med bilden att göra.
Förstår inte varför man lägger upp en sådan bild. Något osmakligt enligt mig.

De rekommenderade trådarna tillhandahålls av google, jag vet inte riktigt hur de parar ihop trådar och bilder, men jag tror att det rätt ofta är så att de inte har ett dugg med varandra att göra.

I de flesta fall är det ju användarbilden för användaren som skapade tråden, men den användare som skapade "Ska jag lyssna på veterinären" verkar inte ha någon bild; inte nu i alla fall. (Bilden har väldigt lite samband med tråden i sig, också: just den tråden verkar faktiskt handla om hälta...)

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
248
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
940

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka