T

TiliaCouronneWon

Hej, i höstas så startade jag i en tävling med mitt varmblod, då vägrade hon ut sig på båda klasserna, vägrade på vartenda hinder!
Jag vet inte riktit vad det tog åt henne, vi har tävlat i ca. 2år och det har gått jättebra:). Efter den tävlingen samma dag så hoppade jag med henne i padocken på tävlingsområdet och då gick det jättebra, varken hon eller jag var osäkra. Men nu har jag blivit osäker på henne när jag hoppar. Jag undrar vad jag kan göra åt det :confused:
(Har aldrig varit osäker förut, har ganska stor erfarenhet av hästar)

Ska nu i vår byta mot mindre häst (D-ponny) :)

Sv: Osäkra

hände samma sak med mitt varmblod! Han vägrade också ut sig..:/

Okeej, men tror det inte blir så mkt hoppning med henne, hon är 12 år. Men vi hoppar lite, men mest markarbete nu . :smirk:

Det var nog 80 & 90 cm på Morf. Hurså ?

ta dit en kiropraktor, den där hästen verkar ha ont i ryggen tycker jag..
Det är ju inte normalt att en häst osm tävlats så länge börjar vägra utan anledning

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
1 421
Senast: Lutten
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 573
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 316
Senast: Bison
·
Träning hej, har haft min ponny som är från irland i snart två år (blir 8 i år) o i början var han livrädd för bommar på marken, alltid jätte...
Svar
9
· Visningar
1 778
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21
  • Lymfangit