O
ostbiten
Min ena pålle, Gringo han e jobbiggast för han har två hopptyps personlighet.Hemma är han jätte pigg å tar tag i hindret av sig självt,väldigt sällan han behöver någon hjälp. Samma på framhoppningen, om inte bättre. han brukar få STOOORA ögon:smirk:
Sen kommer han in på banan och bara dör! Går inte fram något för skänkel, Och han som har väldigt stor respekt för spö i vanliga fall å springer bara man visar det reagerar inte ens på att man lägger på det.
Han går in i botten på alla hinder, vilket han ALDRIG gör annars.
Ja vet inte va ja ska göra längre...
Jag vet att själva hindret inte är det igentliga problemet, Inte heller höjden. Då han med lätthet går 130banor på träning.
Jag har verkligen försökt med allt,..
Någon som har samma problem, kanske fått de löst?? Eller bara nån som har nått förslag på va ja ska göra? Ja känner mej helt kass...
Sen kommer han in på banan och bara dör! Går inte fram något för skänkel, Och han som har väldigt stor respekt för spö i vanliga fall å springer bara man visar det reagerar inte ens på att man lägger på det.
Han går in i botten på alla hinder, vilket han ALDRIG gör annars.
Ja vet inte va ja ska göra längre...
Jag vet att själva hindret inte är det igentliga problemet, Inte heller höjden. Då han med lätthet går 130banor på träning.
Jag har verkligen försökt med allt,..
Någon som har samma problem, kanske fått de löst?? Eller bara nån som har nått förslag på va ja ska göra? Ja känner mej helt kass...