OS-tråden fälttävlan

Tycker Henrik sköter sig helt okej idag. Linda hade ju t.o.m. svårt att förklara vad en martingal är. Tror just det här med kommentering inte riktigt är hennes grej, hon verkade ju vela se en häst med martingal i bild och ba "där ser ni en" men nån som inte vet vad det är och ser ett fullt utrustat ekipage i bild lär ju ändå inte fatta.
 
Åh, vad jag gillade Burton m häst!
Ljung red jävla bra med!

Sambon har nu gett upp efter att ha svurit över hur mkt tequila filmteamet måste druckit och kallat Linda för "jävla brevlåda".
Jag är benägen att hålla med.
 
Fast om någon frågar mig vad en martingal är så blir jag också lätt ställd för det är så självklart för mig vad det är att det faktiskt blir svårt att förklara :o
 
@Snowball Skillnaden är väl dock att du inte sitter i livesänd-tv från världens största sportevenemang som expertkommentator. Som just expertkommentator är väl själva principen att du ska veta vad du pratar om och kunna förklara basicgrejerna som hästar och ryttare har på sig och vad de har för sig ute på banan.
Nej jag sitter här och tur är nog det ;) för jag hade fortfarande svurit över Montgomery spö användande
 
@Snowball Skillnaden är väl dock att du inte sitter i livesänd-tv från världens största sportevenemang som expertkommentator. Som just expertkommentator är väl själva principen att du ska veta vad du pratar om och kunna förklara basicgrejerna som hästar och ryttare har på sig och vad de har för sig ute på banan.

Precis! Dessutom är det väl ok om hon skulle behöva tänka efter för att förklara det vettigt, men till slut blev ju Henrik tvungen att försöka förklara istället :banghead:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp