OS-tråden fälttävlan

Tror Sverige
Kommer ligga ganska jämt i dressyr och det intressanta blir vems terrängresultat vi ska räkna bort.

de
 
Tror Sverige
Kommer ligga ganska jämt i dressyr och det intressanta blir vems terrängresultat vi ska räkna bort.

de

Jag tippar på Aspes tyvärr .. Den hoppar med så mkt luft i terrängen så det borde bli asjobbigt för den, dock tror ju Ludde att banan ska passa Aspe, han borde ju veta bäst. Det bästa vore ju om den med sämst dressyr även blir sämst i terrängen.. vi hade behövt en Mister Pooh och Wega i laget känner jag! Det har vi inte i år! Herta tror jag kommer gå bäst i terrängen... Den lille hästen är ju makalöst snabb!
 
Vi vet inte än vilket utslag tiden kommer ge.... Allt hänger på det känner jag! På EM på ribban trodde det att tiden skulle ge utslag och så kom Herta och red in typ 40 sekunder under tiden liksom..:D

Då finns det tid att gå någon alternativ väg och ändå klara tiden så vi får se hur det rids.
 
Vad var det Linda hade sagt under bl.a. Tim Lips dressyr som var så himla pinsamt? Jag hade väldigt lågt ljud..
 
Jag tippar på Aspes tyvärr .. Den hoppar med så mkt luft i terrängen så det borde bli asjobbigt för den, dock tror ju Ludde att banan ska passa Aspe, han borde ju veta bäst. Det bästa vore ju om den med sämst dressyr även blir sämst i terrängen.. vi hade behövt en Mister Pooh och Wega i laget känner jag! Det har vi inte i år! Herta tror jag kommer gå bäst i terrängen... Den lille hästen är ju makalöst snabb!
Är Herta liten? Hur liten är Frida då? Jag tyckte Herta såg rätt rejäl ut när jag såg dressyren.
 
Vad var det Linda hade sagt under bl.a. Tim Lips dressyr som var så himla pinsamt? Jag hade väldigt lågt ljud..
Bland annat att domarna skulle ge honom bra poäng pga hans namn, att de inte skulle våga ge honom så låga som han förtjänade, typ. Jag hörde inte allt.
 
Oj vilken kritik det är mot kommenteringen. Det jag inte fattar är hur Heed själv kunde gå med på detta? När hon fick frågan om att kommentera fälttävlan och dressyr så borde hon ju ha förklarat att det är helt olika grenar än hoppningen?
 
Är Herta liten? Hur liten är Frida då? Jag tyckte Herta såg rätt rejäl ut när jag såg dressyren.
Hon är inte särskilt lång så det är nog därför hästen ser "stor" ut;)
Jag har inte tittat på sändningarna, känns inte värt att betala för... Speciellt när jag knappt hade hunnit så något på grund av jobb.
Håller nog mest tummarna för att alla kommer i mål helskinnade även om jag hejar lite extra på Linda!!:up:
 
Tyckte att det var lite spännande att Linda Heed tyckte att galoppombyten inte skulle synas. O_o Om de inte syns hur ska domaren då kunna bedöma bytet? Jag som dressyrryttare vill ju se ett fint, luftigt byte på hjälperna och så klart ett rent där hästen inte kommer före eller efter med bak.
 
Tycker Chris Burton var överlägset bäst. Williams galopp extremt fin, men Chris hade tre lika bra gångarter, med schwung.

Jag såg inte Burton, ska kolla på det i morgon. Williams galopprogram var ett av det bästa jag sett på länge.. Men gud vad han har tappat stabilitet i sin kropp efter skadan, syntes ju extremt mkt i traven
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp