Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur ligger vi till lagmässigt? 7 a?
Ja, det hoppas jag, annars blir det inte kul alls... Vad brukar Ludwig/Aspe ligga på?Jag räknar kallt med att vi kan räkna bort Lindas dressyrresultat
Tror Sverige
Kommer ligga ganska jämt i dressyr och det intressanta blir vems terrängresultat vi ska räkna bort.
de
Är Herta liten? Hur liten är Frida då? Jag tyckte Herta såg rätt rejäl ut när jag såg dressyren.Jag tippar på Aspes tyvärr .. Den hoppar med så mkt luft i terrängen så det borde bli asjobbigt för den, dock tror ju Ludde att banan ska passa Aspe, han borde ju veta bäst. Det bästa vore ju om den med sämst dressyr även blir sämst i terrängen.. vi hade behövt en Mister Pooh och Wega i laget känner jag! Det har vi inte i år! Herta tror jag kommer gå bäst i terrängen... Den lille hästen är ju makalöst snabb!
Bland annat att domarna skulle ge honom bra poäng pga hans namn, att de inte skulle våga ge honom så låga som han förtjänade, typ. Jag hörde inte allt.Vad var det Linda hade sagt under bl.a. Tim Lips dressyr som var så himla pinsamt? Jag hade väldigt lågt ljud..
Hon är inte särskilt lång så det är nog därför hästen ser "stor" utÄr Herta liten? Hur liten är Frida då? Jag tyckte Herta såg rätt rejäl ut när jag såg dressyren.
Tyckte att det var lite spännande att Linda Heed tyckte att galoppombyten inte skulle synas. Om de inte syns hur ska domaren då kunna bedöma bytet? Jag som dressyrryttare vill ju se ett fint, luftigt byte på hjälperna och så klart ett rent där hästen inte kommer före eller efter med bak.
Är Herta liten? Hur liten är Frida då? Jag tyckte Herta såg rätt rejäl ut när jag såg dressyren.
Oj det trodde jag inte.Nä hon är bara 160
Tycker Chris Burton var överlägset bäst. Williams galopp extremt fin, men Chris hade tre lika bra gångarter, med schwung.