OS sänker Göteborg Horse Show i TV

Sv: OS sänker Göteborg Horse Show i TV

Sammandrag från Göteborg kl 19:00 på en söndag. Du är det ju ponnyakuten! Hur kan dom kollidera med 2 häst-program när det sänds så lite hästsport på TV ...?

Det kan ju vara så att de tar bort ponnyakuten just den söndagen (om de tänker så långt alltså).

Dressyr i sammandrag. jag blir galen. fattar de inte att ett sammandrag är meningslöst? jag vill se hela ritter. inget sönderhackat. Det är så typiskt att ridsporten ska flyttas på.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
473
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En storsilad avtackning, kaninhoppning och en historisk Grand Prix-segrare. Det är bara en del av det som hände under årets Falsterbo...
Svar
0
· Visningar
388
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
835
Senast: Tuvstarr
·
Ridning Finns det fler återfallsryttare här som efter paus önskar ta upp/har tagit upp ridningen igen på "äldre dar"? Jag red mycket tills jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 296

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka