Lavinia 9 Aug 2012 #1 248 Sv: OS-dressyren JAAAAAAAA!!!!!! *Hoppar upp och ner i soffan*!!! /Lavinia, som trodde det var kört när dom missade i slutet..
Sv: OS-dressyren JAAAAAAAA!!!!!! *Hoppar upp och ner i soffan*!!! /Lavinia, som trodde det var kört när dom missade i slutet..
lewellyn 9 Aug 2012 #1 249 Sv: OS-dressyren 90,089!!!! "Går upp och tar ledningen" - hon vinner ju för f*n!!
G ginnies 9 Aug 2012 #1 250 Sv: OS-dressyren Roligt att ha fel för en gångs skull OCH ffa trevligt att domarna gav poäng för mjukhet o korrekt form- trodde inte det, men hurra!!!!
Sv: OS-dressyren Roligt att ha fel för en gångs skull OCH ffa trevligt att domarna gav poäng för mjukhet o korrekt form- trodde inte det, men hurra!!!!
Pontevecchio 9 Aug 2012 #1 254 Sv: OS-dressyren gud jag började nästan gråta! hennes min när publiken exploderade men hon inte såg resultatet... OS när det är som bäst!! :Love:
Sv: OS-dressyren gud jag började nästan gråta! hennes min när publiken exploderade men hon inte såg resultatet... OS när det är som bäst!! :Love:
Jerseyite 9 Aug 2012 #1 257 Sv: OS-dressyren Alltså, har vi NÅGONSIN haft en final av sådan hög kaliber? 76% är sämst. SÄMST!!
Fiorano Trådstartare 9 Aug 2012 #1 258 Sv: OS-dressyren *kl* Himmel vad glad jag blir! Tårarna rullar kan jag säga..
zassoo 9 Aug 2012 #1 260 Sv: OS-dressyren Det är ju helt otroligt! Var det inte du som postade resultatet från 2008? Medaljörerna där hade varit långt efter
Sv: OS-dressyren Det är ju helt otroligt! Var det inte du som postade resultatet från 2008? Medaljörerna där hade varit långt efter