OS-dressyren

Sv: OS-dressyren

Jag har gillat portugisen hela OS! Och fortsätter göra det! :)

ni som är lite duktigare: Vad tycker ni om portugisens ridning? :)

Jag är minsann allt lite kär i potugisen! Härligt program, käck musik och mycket trevlig ridning:). Precis älskar hur han bara släppte tyglarna i sista halten:love:!

Efter att ha ridit många fina lusitanos i sommar kanske jag är lite partisk, men jag gillade det också!
Han hade väldigt snygg musikmatchning på sina byten i varannat också samt då piaffen.

KL

Gillade också portugisens häst och program :) Såg trevligt ut! Dock såg det lite jobbigt ut i slutet..

Någon som vet när Charlotte Dujardin startar? Det vill jag verkligen inte missa :D

men alltså... är det bara play som gäller nu då? :(

Jag hade satt tv:n på inspelning och planerade för annat men det går ju inte om det bara ska vara brottning hela tiden.. jag som ville spela in Dujardin och Vallegro :(

Gillade Tinnes kür jättemycket. Jättefin och Anton var MYCKET MYCKET finare idag. Heja!

Edit: Nu säger precis Byström att han såg lite långsam ut bak.... jag tyckte han var bättre bak idag. Men han är ju långt ifrån Parzivals energi :D

Jag kollar på play och lyssnar på radiosporten. Gretzer kommenterar dressyr och han snubben är ju sjukt rolig! :rofl: :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka