OS 2012 Hoppning

Sv: OS 2012 Hoppning

*KL

Även jag tror, och hoppas, på guld till Skelton. Skulle gärna se Maher på silverplatsen.

Är det någon som rivit riddarhindret? Jag har väntat på det för att se om de kommer ihåg att rulla bommen rätt:p, men kan inte minnas att det fallit alls?

Näe, jag har inte heller sett någon riva det. Vi får väl hoppas att någon river så att du får se hur de gör ;)

Jag sitter hemma hos mina föräldrar och tittar, faderskapet står utanför och gräver i trädgården men tittade underligt på mig när jag tjöt vid trekombinationen :rofl:

Och jag sitter på universitetsbiblioteket i den tysta avdelningen. :D Vilken tur att det är sommarlov!

Jag hann inte se så mycket av förra rundan, hur många är det som har noll fel med sig till den här rundan?

Vad menar du med rulla bommen rätt? :) Har inte sett någon riva det.

Det är svarta kilar i mitten på bommen som gör att det ser ut som lansspetsar på sidorna av bommarna (som vi ser det). Houtzagers häst var på bommen så den snurrade lite och spetsarna hamnade mer neråt men jag tror att de snurrat tillbaka den till ryttaren efter. :p

Stackars Diniz, tappa stigbygeln sådär! Synd, hade hoppats på en felfri runda för henne.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Precis på dagen tre månader efter min ridolycka så fick jag äntligen möjlighet att komma upp på en hästrygg igen! :banana: Det var lite...
Svar
0
· Visningar
786
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var barn så tyckte jag att det såg så elegant ut att rida en häst på tygeln. Det ville jag också lära mig att göra. Vem vill...
Svar
0
· Visningar
1 240
Senast: Magiana
·
Träning Hej (Jag har letat lite i forumen men har inte hittat någon tråd som kan "hjälpa" mig) Jag har en fjortonårig connemara valack som...
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: Bosmma
·
Hästvård Vill börja med att förbereda er på att det kommer bli många frågor i samma tråd, och troligen väldigt långt :p I alla fall, ska...
Svar
15
· Visningar
2 869
Senast: Trix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka