Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen? Men hur är det då med Dodson&Horrell´s Safe&Sound? nån här med fånghäst ger sin detta.
Det innehåller ju örter i, också.
Har beställt en säck Safe&Sound till min shettis, som haft fång. Som jag ska blanda med lusernhack under hela sommaren.
Örterna saknar nog all betydelse men tittade du på innehållsförteckningen innan du beställde? De 3 tyngsta innehållen är spannmålsprodukter. En skvätt soja (men bara en skvätt för proteininnehållet är lågt), lite linfrö, olja, betfor och resten halm förutom en nypa bakjäst o litet frukt. Märkligt fångfoder! HH
I såna fall kommer hästen att få fång av att äta hö också så....
Man ger ju så lite! Min häst fick örter då han hade fång och han blev minsann frisk mkt snabbare än det som är vanligt. Man plockar ju inte några hinkar med maskros och ger liksom, det rör sig om kanske en näve torkad ört...
Har avbokat beställningen då jag vill kolla annat först. Vill inte prova för många olika sorter till min shettis. Han äter lusernhack o betfor o bakjäst. Innan bakjästen fick han oxå foderjästen, som jag tyckte det funkade bra oxå.
Är det bara dessa fodersorter som är "säkrare" o ge till en fånghäst? .