Kissing Spine

Trådstartare
Min lilla kattunge har inte kommit hem än :(
Hon har varit ute sedan 11 ungefär... Drog ut med storkatten och han kom in ett tag på eftermiddagen och gick ut igen. Antagligen så ligger hon och trycker under huset och tycker att släkten är läskig. Men hon borde vara hungrig nu och komma in! Har varit ut och ropat flera gånger... Hon har bara fått vara ute i en vecka så hon har ju inte så stor koll på bilar. Tänk om hon har blivit påkörd! :crazy:

Jag är ju gaanska säker på att hon bara har gömt sig, för hon är ganska försiktig och skulle nog inte springa ut framför en bil. Dessutom är ju nästan alla hemma idag. Hon är 5 månader ungefär så vet inte om hon har börjat ta råttor än. Med tanke på att hon knappt har varit ute menar jag... Bläääh, lugna mig!

Sv: Orolig...

Förstår att du är orolig men det är säkert ingen fara :) Katter har ju inte riktigt samma tidsuppfattning som vi. Hon har säkert hittat något spännande där ute... Min brukar i alla fall vara borta jättelänge ibland och sedan kommer han in och låtsas som om det regnar.

usch tråkigt. hon dyker nog upp snart annars får vi bukare lämna julstämmningen(som inte finns) och göra en skallkedja(heter de så) å leta efter din katt :D

Jo, men hon är ju så liten! :crazy:
Fast iof, när mormor ocgh morfar kommer så brukar hon gömma sig under badkaret och stanna där ett par timmar :p
Så hon kommer nog när de åker hem.. (hoppas)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 591
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 208
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa I stallet där jag har mina hästar finns det fem katter. Katterna fanns där när nuvarande ägare flyttade in (drygt 1 år sedan) och är...
2
Svar
34
· Visningar
5 516
Senast: Puffindog
·
Övr. Katt Det ofattbara har hänt. Det som aldrig fick hända. Nu finns inte min fina, vackra, underbara Leah längre. Leah, som jag alltid tyckte...
Svar
16
· Visningar
1 407
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama