F

Fjunet

Mitt barnbarn, min bebis som föddes idag vid 12-snåret har det lite svårt just nu :( Hans föräldrar stöter ut honom :( Antagligen så är det något fel på honom eftersom de inte verkar ha värmt honom alls sedan han kläcktes eller så är det faktumet att det är deras första unge.

Jag vill inte handmata honom så om han är utstött så får han nog dö :cry: Förhoppningsvis så tar föräldrarna in honom till äggen. Det kommer att vara en lååång kväll.

Var det du som frågade hur långt de kunde gå
över tiden? I så fall hur många dagar gick det
innan de kläcktes?

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·
Hundhälsa Ja, känner att jag behöver skriva av mig lite - så detta kan bli långt och surrigt. För två veckor sedan fick min 12-åriga...
2
Svar
21
· Visningar
3 174
Senast: TinyWiny
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 735
P
Övr. Barn Jag är verkligen inte lagd åt det vidskepliga eller skrockfulla hållet men jag tror min hjärna har fått en knäpp av att vara gravid...
Svar
9
· Visningar
1 032
Senast: Pem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV