Blomskan Trådstartare 30 Jul 2014 #1 Jag har otroligt mycket ormbunkar i mina hagar. Tyvärr inte bara i hagarna eftersom de gärna växer upp runt staketen också. Har ni några bra ideer på hur jag kan göra för att bli av med dessa?
Jag har otroligt mycket ormbunkar i mina hagar. Tyvärr inte bara i hagarna eftersom de gärna växer upp runt staketen också. Har ni några bra ideer på hur jag kan göra för att bli av med dessa?
Blomskan Trådstartare 30 Jul 2014 #3 fjordtokan skrev: Släng på hästskiten på ormbunkarna. :-) Klicka för att se mer... Jasså..? Gillar de inte det? Då jäklar ska de få!!
fjordtokan skrev: Släng på hästskiten på ormbunkarna. :-) Klicka för att se mer... Jasså..? Gillar de inte det? Då jäklar ska de få!!
fjordtokan 30 Jul 2014 #4 Ph-värdet blir för högt/lågt (kommer inte ihåg vilket) så då trivs de inte lika bra ;-) Vår vinterhage var full med ormbunkar med nu 2 år senare är de helt borta.
Ph-värdet blir för högt/lågt (kommer inte ihåg vilket) så då trivs de inte lika bra ;-) Vår vinterhage var full med ormbunkar med nu 2 år senare är de helt borta.
Blomskan Trådstartare 1 Aug 2014 #5 Då finns det hopp för att jag ska bli av med mina också då. Skönt. De tar liksom över hagarna just nu..
Då finns det hopp för att jag ska bli av med mina också då. Skönt. De tar liksom över hagarna just nu..