H
Hedwig02
Jag ska åka och prova ut en ny sadel nästa helg. Är mest intresserad av Prestige Leonardo eller Albion SLK ( Den prisklassen som jag har tänkt mig, eller rättare sagt inte mer än så iallafall ) Har läst att Albion passar en rakare rygg och har fått för mig att en SLK skulle kunna passa min häst. (Tycker att Leonardon är snyggare men visst är den mer för en svängd rygg??)
Hade en M&N 17"32 som jag sålde. Hon hade vuxit ur den och då var det ändå den "vida" 32:an. Har fått för mig att Albion har generösa bomvidder medans prestigen är smalare. Hur vid är 37:an tex? Det är väl deras vidaste.
Lägger in två exteriörbilder, hon blir ännu rakare när hon jobbar och kommer upp med ryggen. Vad tror ni skulle passa bäst?
Känner mig smått manisk för tillfället och kollar sadlar hela tiden på nätet...
Någon som vet hur lång leveranstiden brukar vara på dessa sadlar?
Hade en M&N 17"32 som jag sålde. Hon hade vuxit ur den och då var det ändå den "vida" 32:an. Har fått för mig att Albion har generösa bomvidder medans prestigen är smalare. Hur vid är 37:an tex? Det är väl deras vidaste.
Lägger in två exteriörbilder, hon blir ännu rakare när hon jobbar och kommer upp med ryggen. Vad tror ni skulle passa bäst?
Känner mig smått manisk för tillfället och kollar sadlar hela tiden på nätet...
Någon som vet hur lång leveranstiden brukar vara på dessa sadlar?