Orientaliska sängtextilier typ

evis

Trådstartare
Jag vill ha ett sängöverkast som är riktigt varmt i färgen, rött/vinrött, alternativt grönaktigt gärna med en orientalisk känsla (tänk skimmer, guldtrådar, typ). Men jag vill inte behöva betala flera tusen spänn för det! Någon som har tips på var jag hittar?
Och på samma gång vill jag gärna ha tips på var jag hittar sängkläder som inger lite samma känsla, orientalisk, varma färger (bordeaux eller grönt är temat)?

Sv: Orientaliska sängtextilier typ

Eller Tradera.

Eller så googlar du på indiska och japanska företag som kan tänkas sälja online!

Postorderföretag kan vara billigare, och de har ofta rea! E**os, Jö*ex tex.

Kollat på Indiska? Alltså butiken?

Sen kan även Hemtex och Åhlens ha liknande, iaf ibland.

Detta finns på Indiska för 1.395:-
2446_2009021315494131292.jpg

Liknande trådar

Hemmet Hjälp mig hitta en fin färg till hallen! Är en långsmal hall utan eget fönster, således måste färgen vara ljus. Har en inbyggd äldre...
Svar
6
· Visningar
1 191
Senast: cewe
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 615
Senast: Hedinn
·
Utrustning Jag köpte i all hast ett begagnat regn/flugtäcke för ett tag sen, alltså ett som är regntätt över hals, rygg å kors men nät på resten...
Svar
7
· Visningar
1 526
Senast: Shixle
·
Kropp & Själ Måste se mitt favoritpar fivefingers som slut snart, tån åker hellre ut genom hålet bredvid och sulan har många sprickor. Jag beställde...
2
Svar
26
· Visningar
2 349
Senast: Ms_Antrop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar