Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sylve Söderstrand och Jacob Hård möttes i en debatt gällande Jerringpriset i SVT Opinon på torsdagskvällen.
Då uppstod ett ordbråk gällande hur väl folk kunde uppskatta hur stor en idrottslig prestation är.
– Folket har inte röstat på den bästa prestationen, för de vet inte att det är det de röstar på, säger Hård.
– Jag tror du underskattar hur mycket folk vet, svarar Söderstrand. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer: http://www.expressen.se/sport/ordbrak-om-jerring-priset-i-svt-opinion/
"För en gångs skull är det ett pris där ni journalister inte har makten, för ni styr och ställer annars, ni har alltid sista ordet. Så nu finns det ett pris där folket kan vara med och bestämma, då ska man nagga på det med."
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...
Trädgård & Växter Alltså trädgården i år, so far: Hade en plan (lätt och insatsfritt). Den började spåra ganska så tidigt. Nu har jag återgått till det...
Hundavel & Ras Jag mar två mellanpudlar i min närhet, ej släkt med varandra, verkar pigga och alerta och båda gillar att träna, men jäklar vad mycket...