Ord på sökmotorer

domino

Trådstartare
När jag skriver in ett ord som börjar på tex t så kommer alla ord på t jag tidigare sökt på. Hur får man bort det?? Irriterande att behöva se den långa listan så jag vill få bort den... Någon som vet o kan hjälpa mig? :bow:
 
Sv: Ord på sökmotorer

Internet Explorer: Menyn "Verktyg" -> Internet-alternativ -> Innehåll -> Komplettera automatiskt - Rensa formulär

Firefox: Menyn Tools -> Options -> Privacy -> Saved Form Information - Clear

:)
 
Sv: Ord på sökmotorer

Internet-alternativ (eller Options) är alltid ett hett tips när det gäller inställningar i webbläsaren. :)
 

Liknande trådar

Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
976
Senast: Kirre
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
949
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
648
Senast: miumiu
·
Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 775

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp