Ord du inte vill leva utan?

Andromedae

Trådstartare
Det finns ju en tråd för ord som vi inte står ut med, och då borde det ju finnas en för ord som vi gillar lite extra också. Vilka ord får ditt hjärta att klappa lite extra?

Jag kan inleda med storvulen! Tyvärr brukar jag inte ha allt för många tillfällen att använda det i vardagligt tal.

Skulle inte kunna tänka mig att leva utan häst, i princip alla djur kan kan köras och/eller ridas men bara en häst kan vara en häst med allt det innebär av upptåg, humörsvängningar, kompis anda och "äventyr".

Jag har en hel hög älsklingar. De varierar över tid.

Just nu passar jag på att använda konform. Det funkar i min guidning :)

Åbäke
underfundig
ohemult
lakun
följeslagare

det finns fler.

Jag har en hel hög älsklingar. De varierar över tid.

Just nu passar jag på att använda konform. Det funkar i min guidning :)

Åbäke
underfundig
ohemult
lakun
följeslagare

det finns fler.

Åååh, ohemult!

Jag gillar även
pälskling
morslig
mule
snabel-i-svans
matsnö
etc etc :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare i ungvuxen ålder endast varit i kontakt med kuratorn på vårdcentralen vilket tyvärr inte fungerade under 2023-2024. Tog... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 729
Senast: Redfox
·
R
Fritid Dottern fyller snart år. Hon har de senaste åren knappt viljat fira eller uppmärksamma sin födelsedag alls, men sa i dag att hon nog...
Svar
17
· Visningar
1 062
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Fick idag tid för operation, för jag behöver ta bort min gallblåsa. Tiden är om två veckor, och i brevet var det med papper där det står...
Svar
7
· Visningar
800
Senast: bollen__
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 172

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka