Öppen träning måndagar

Murray

Trådstartare
Hur länge håller den öppna träningen (eller vad kallas den?) på måndagar på? Eller har den redan slutat, isf när sätter den igång igen? Har glömt bort tiderna också.
tacksam för svar.

Sv: Öppen träning måndagar

Den är slut för i år, vet itne när den börjar igen, men det brukar vara någon gång i april, tror jag:D

Okej, tack. har inte kunnat rida ordentligt eftersom marken är sten utan snö, och fullblodet/fälttävlanshästen som är i topptrim håller på att krypa ur skinnet. Han skulle behöva springa av sig lite :angel: . Höll på o skaka av mig när han ruskar på huvudet hela tiden i skritten igår.:p

Murray skrev:
Okej, tack. har inte kunnat rida ordentligt eftersom marken är sten utan snö, och fullblodet/fälttävlanshästen som är i topptrim håller på att krypa ur skinnet. Han skulle behöva springa av sig lite :angel: . Höll på o skaka av mig när han ruskar på huvudet hela tiden i skritten igår.:p

Den är tyvärr stängd, kostar för mycket att hålla den öppen under vinterhalvåret eftersom det tydliggen är färre som kommer in o tränar... Vi brukar annars åka in så gott som varje måndag med våra löphästar...

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
Svar
13
· Visningar
889
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 149
Senast: Lillefrun
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
667
Senast: Svartkatt
·
Hundhälsa En dum fråga...kan tyckas. Men behöver en rottweiler täcke på sig på vintern och vid regn? Jag har en husky som hellre skulle dö än att...
Svar
15
· Visningar
892
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka