Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad innebär Öppen bana?
Min lokala förening ska hålla en öppen bana under två kvällar i Juli månad.
Det står att det är banhoppning utan tävlingskrav. För mig låter detta som Pay and Jump?
Någon som har erfarenhet av vad öppen bana är och innebär?
Jag tävlade öppenbana för någon vecka sedan. På vår klubb innebär det att det är mer som träning än tävling. Som att få träna på en tävlingsbana. Man är en 5-6 stycken inne på bana som hjälps åt att höja/sänka hinder. Man får hoppa fram på ett hinder inne på bana(nedsänkt höjd om man vill), och på framhoppning då såklart. Sen får man hoppa banan två gånger på valfri höjd, man får ha hur många stopp/pet som helst. Väldigt bra träning för ekipage som inte är så erfarna, men även de som kanske ska debutera en ny höjd så kan det vara bra att prova det på öppen bana först . Hoppas du förstod vad jag skrev, haha :P
Skola & Jobb
Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...