ont och svullet finger när jag vaknar.. VARJE MORGON

Ravishing

Trådstartare
Hej Dr. Buke, som rubriken antyder har jag vissa bekymmer med mitt pekfinger. Varje (verkligen varje) morgon när jag vaknar är fingret svullet och gör galet ont att böja. Efter någon/ett par timmar är fingret som vanligt igen.

någon som varit med om något liknande? Någon tanke om varför det här händer?
 
Sv: ont och svullet finger när jag vaknar.. VARJE MORGON

Hur sover du?

Jag hade förr bekymmer med att jag låg på min arm så den domnade och svullnade. Tog många timmar innan det blev ok igen.
 
Sv: ont och svullet finger när jag vaknar.. VARJE MORGON

Precis så började min bästa kompis reumatism, men det var bra en led som var svullen, inte hela fingret.
 
Sv: ont och svullet finger när jag vaknar.. VARJE MORGON

Tanten: Jag har haft det i åtanke, men det blir så oavsett hur jag ligger.

Toughcookie: Oh oh, inte vad jag ville höra ;). har dock en tendens att få ont i mina händer emellanåt, särskilt när de blivit kalla.

Jag något minne av att jag legat och tryckt ihop pekfinger och tumme, hårt, och att det kanske är någon stressgrej, typ som att gnissla tänder eller så... Ingen aning, det är bara väldigt märkligt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
833
Senast: Ramona
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 663
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 829
Senast: __sofia__
·
Skola & Jobb Hej Buke, Jag skriver under anonymt nick pga att det är personligt och allmänt jobbigt. Bakgrund: Jag jobbar som konsult sedan några år...
2
Svar
28
· Visningar
4 168
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp