BernT
Trådstartare
Jag har hostat i 4 månader, hostat blod i omgångar men det är antagligen för att jag fått små sår i halsen av allt hostande. Men sen en månad tillbaka har jag haft ont i sidan/ryggen. Trodde först att det var revbenen som gjorde ont av allt hostande men tror det är lungan nu. Det har eskalerat de senaste dagarna, det gör ont att andas både djupt och vanligt och att hosta och nysa gör ont ont. Jag har försökt få tid på vårdcentralen men det går inte. Kan man göra något själv? När jag läser på 1177 låter det som lungsäcksinflammation vilket inte är akut.
Finns det nått man kan göra själv? Vi har Företagshälsa men det är bara för jobbrelaterade besvär så dit kan jag inte gå. Och vårdcentralen hade fullbokat lång tid framöver.
Har inte haft corona, har testat mig massor av gånger under dessa månader. Det började med en förkylning med hosta. Förkylningen är borta sen länge men hostan är kvar.
Finns det nått man kan göra själv? Vi har Företagshälsa men det är bara för jobbrelaterade besvär så dit kan jag inte gå. Och vårdcentralen hade fullbokat lång tid framöver.
Har inte haft corona, har testat mig massor av gånger under dessa månader. Det började med en förkylning med hosta. Förkylningen är borta sen länge men hostan är kvar.