Ont i bene:(

K

kalasmy

Igår halkade min hund...ok idag kan hon inte ens gå:S...
hon hoppar omkring på 3 ben så hon har vell antaglingen stukat eller sträkt sig...
Hm.. har tänkt att avvakta ok se vad som händer innan jag åker till veterinären med henne...men kan man göra något medans?....typ linda eller nått sånt....

Känn på benet om hon har ont eller om det kanske är brutet. Linda inte om inte veterinären säger så, dom brukar fixa sånt själv. Osäker ring vetrinär och fråga, det är det allra bästa.

Troligtvis en sträckning, men jag rekommenderar att du åker till vet. för att kolla upp det ordentligt.

Liknande trådar

Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 498
Senast: Sel
·
Hundhälsa för 2 veckor sedan skadade sig min afghan valp, bara 13v gammal när hon lekte i hagen o ramlade. Hon blev akut halt kunde inte stödja...
Svar
18
· Visningar
4 145
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara...
2
Svar
34
· Visningar
8 041
Senast: Dopy
·
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
8 805

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka