Önskelista

Nebraska

Trådstartare
Om du fick välja ett sto/en hingst i Svergie,och det samma internationellt,vilka skulle det bli?
Bland stona i Svergie väljer jag faktiskt bort Gigant Diabolo för Needels And Pins :love: .Tror hon skulle trivas utmärkt med att bli dalkulla.
Hinstarna är knepigare.Naglo kanske vore mest logisk...Bertuzzi har dominerat bland tvååringarna...Men jag väljer läckert stammade svarta(ja...svartbruna om man ska vara noga då...)First Tilly :love: .
Internationellt så går Jag du Bellouet bort direkt.Aldrig varit min favorit,och nu börjar han se sliten ut oxå.Windsongs Legacy är ju första trippelcrownvinnaren på runt 30 år,men mitt val blir ändå den fina Pine Chiphingsten Daquet Rapide.Sto internationell har jag dålig koll på,men Passionate Kemp är fin.

Sv: Önskelista

Nu ska inte Lines säga elacka saker om "Jaggen"... :mad: ;) :D :D
segerbild.jpg

Han är inte alls sliten..bara lite pömsig. :rofl:

AM

Vinner man först det största montéloppet, och sen världens största trav lopp så är man väl bäst :) När han pumpade på i uppförsbacken i 1.10 ryste jag bara, han är bäst :love:

Jag du Bellouet i alla ära... men mina val blir:

Svensk hingst: Opal Viking
Svenskt sto: Svårt men jag skulle nog välja Face For Ever om hon står på fyra friska nu.
Internationellt hingst: Skulle också ta Daguet Rapide
Internationellt sto: Svårt, svårt... Mahana kanske? Troligen en fransyska iallafall...

Vinnare av Prix de France två gånger,och innehavare av absoluta banrekordet på Vincenne tex.

Lines skrev:
Vinnare av Prix de France två gånger,och innehavare av absoluta banrekordet på Vincenne tex.

Ja, om det är Prix de France man vill vinna är det ju naturligtvis logiskt. :D Fast å andra sidan har han ju redan vunnit det två gånger, kommer han att göra det igen? ;)

Han har en stor brist, han är långsam iväg, fast det är ju i mål man ska vara först. :idea: Naglo är fantastiskt bra men jag skulle inte välja honom, var nyfiken på din motivering...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka