Önskar hjälp med 2 st LD program

S

__Stilett__

Skulle ngn vilja skicka ett pm eller så till mig med kopior på dessa 2 dressyrprogram:

LD:1 1992
LD:4 1992

inte dom program som finns på stallbacken.
(Dom är jättebra men det är inte det jag söker)

jag söker programmen som dom ser ut som man får på en tävlingsdag, så man kan skriva kommentarer o dylikt.

fick i uppgift att ta med mig dom själv på tävling med min unghäst, då dom ej finns tillhands just nu...

Sv: Önskar hjälp med 2 st LD program

Protokoll måste man beställa från ridsportförbundet. De kommer i 50-pack och skickas vad jag förstår bara till ridklubbar.
Du kan prova att höra med någon ridklubb i din närhet som har handikappridning, de kanske har protokoll du kan få/köpa.

Sv: Önskar hjälp med 2 st LD program

jag har provat men har ej fått ngt napp ännu..
hmm..

Liknande trådar

Dressyr hej! nu är det såhär att i närheten av oss är det en tävling om drygt 5 veckor, samt en två v efter det. föra att sedan vara paus på en...
Svar
14
· Visningar
3 355
Senast: shia
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 452
Senast: Nevermind
·
Dressyr Hej! Har försökt söka efter gamla trådar men antingen är mina sök-kunskaper kassa eller så finns ingen liknande fråga; Jag har...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 022
Senast: NilaD
·
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 647
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar