Önska mig lycka till!

Dravena

Trådstartare
Jag har precis trixat mig till en tid hos veterinären för mitt äldsta marsvin som har kissat blodblandat sen igår kväll. Håll tummarna för att det inte är stenar.... :crazy:

Sv: Önska mig lycka till!

Tack! Det hjälpte, det var UVI som jag "hoppades". Så gamlingen får tuffa på ett tag till med extra vitaminer och penicillin. Hjärta och lungor var i toppskick.

Stor heder till min veterinär som klämde in oss fast de hade fullt och dessutom tog sig tiden att kolla igenom henne ordentligt!

Sååå skönt att höra!

Heja din veterinär! Och heja Tuva! :banana:

Hon är en riktig stålmormor, den där damen!

Ja, sannerligen! Veterinären tyckte att hon borde ha haft ont, men hon visar ingenting alls.... Förutom när veterinären pillade henne i kissemurran då, det uppskattades inte. Inte kolla tänderna. Hon har humör min tant! :angel:

*lättad matte som är helt slut på jobbet*

Ja, sannerligen! Veterinären tyckte att hon borde ha haft ont, men hon visar ingenting alls.... Förutom när veterinären pillade henne i kissemurran då, det uppskattades inte. Inte kolla tänderna. Hon har humör min tant! :angel:

*lättad matte som är helt slut på jobbet*

Jag skulle också få humör av att bli pillad där om jag hade UVI. :D (Ja, förmodligen annars med eftersom jag inte har sådana relationer med någon veterinär). ;)

*försöker pigga upp Dravvis med mental överföring eller nåt*

Nej, hon blev ursäktad för sitt humör tyckte vi. :D Hon gottgjorde det genom att tigga fjäsk när hon satt i vågen. ;)

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 202
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
948
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 227
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
869
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama