Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är precis när ha kommit hit för några veckor sedan o det börjar hända lite men vi har haft lite problem med tappskor men ngn gång kommer han bli riktigt fin....
Här är min nån månad efter jag köpte henne, dålig i hull redan när jag fick henne och här är hon bättre så ja. Och har här inte blivit riden ordentligt på 1 ½ månad pga problem. Men som sagt fått mer hull nu men dock inte så mycket muskler då vi inte kommer igång
haha vad kul, han är mktr finare nu än när bilden togs, nu har en en riktig hals, bättre rygg o börjar få en rumpa.
Han är ett hollänskt hlb med en krånglig stam.
Visa bild på din då
Det är jättelätt.
Bli medlem på en bildsida, tex. www.photobucket.com
Skapa ett almum och lägg in bilder där från ditt dokument på datorn.
Sen kompierar du länken til bilden och klistrar in här.
Hästnyheter Minskade kostnader för att börja tävla och enklare för föreningar att arrangera tävling. Det är några av nyheterna som Tävlingssektionen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.