proxygirl555
Trådstartare
Min massör var ute idag o masserade min unghäst. Han e 4 år, o tömkörs väldigt mkt, med väldigt så menar jag ungefär varannan dag. Jag e ute o går mkt med honom i skogen, o klättrar uppför backar. Jag gå då bredvid eller tömkör honom. Han e väldigt oliksidig musklad bak, så massören gav mig ett råd o använda en boots på det vänstra bakbenet för att få honom att trampa igenom lite bättre, eller hur jag nu ska förklara det. Arbeta bättre iaf med det benet för att kompensera upp det hela.
Men nu e frågan, hmm. Med vanlig träning utav oss människor så gör man ingen skillnad i när man tränar de olika sidorna. E man starkare i den ena så sätter man ju inte på extra vikter just i de övningarna som angår den sidan. Jag e lite förvirrad ang hur jag ska göra. Vad för viktboots kan jag ha då??
Mvh sandra
Men nu e frågan, hmm. Med vanlig träning utav oss människor så gör man ingen skillnad i när man tränar de olika sidorna. E man starkare i den ena så sätter man ju inte på extra vikter just i de övningarna som angår den sidan. Jag e lite förvirrad ang hur jag ska göra. Vad för viktboots kan jag ha då??
Mvh sandra