Omskrivningsbar CD?

A

Annastazia

Jag har en CD skiva där det står "CD-Rewritable" på. Vist betyder detta att den är omskrivningsbar? Dvs att jag kan ta bort det som finns på skivan och lägga in nya saker? Jag försöker med musik, men det går inte att bränna i Windows media player
(står att skivan ej är tom) och om jag bara kopierar musiken eller drar den till enheten, så går det inte att spela upp musiken i en vanlig cd spelare. :confused:

Är jag helt ute och cycklar åt fel håll nu eller?:crazy: är det några inställningar jag måste göra på skivan för att det ska gå att spela upp i valig cd spelare?

Kraaam på er!!

Sv: Omskrivningsbar CD?

Har du tömt cd-skivan?

Alla cd-spelare (vanliga) spelar inte upp brända skivor, eller så har du gjort en "datorcd" när du brände den.
För att cdn ska kunna spelas i en vanlig cdspelare behövs den bränns som en ljudcd och detta behövs program till. Ex. Nero.
Hoppas det löser sig:)

Liknande trådar

IT & mobiler Vet att de är riktiga för jag har tittat på dem. Plötsligt går de inte att öppna på någon dator här hemma??? Min vännina kan öppna de i...
Svar
0
· Visningar
1 011
Senast: mag
·
IT & mobiler Har en DVD-spelare (till tvn) som kan läsa .avi filer. När jag bränner avi-filer på CD (dataskiva, i windows) fungerar de bra att...
Svar
4
· Visningar
3 668
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Nu har det hänt något. :crazy: När jag sätter i en skiva (spel, musik, whatever) i datorn hittar inte datorn skivan, utan säger att...
Svar
2
· Visningar
1 067
Senast: aiquen
·
H
IT & mobiler Vi har köt en ny dvd video kamera nu och jag har filmat med den. Man filmar med mini cd skivor och genom att stänga skivan i dvd...
Svar
1
· Visningar
906
Senast: hon_med_skäcken
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama