Omformatera datorn??

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

Skydark

Hur omformaterar men en dator? Jag har en bärbar som saknar Å,Ä och Ö. Nu är det en eng. veriationen av win98. Jag har den swe disketten. Det hjälper inte när jag installerar den skivan. Jag vet att det har varit dom bokstäverna där på innan.

Sv: Omformatera datorn??

släng i windows skivan...

boot from cd

install windows

formate partition C: (eller vad du nu vill formatera)

låt den starta om.. sen börjar den installera windows självmant.

men det låter ju inte som du behöver formatera för åäö? det nog gå att fixa ändå..

Sv: Omformatera datorn??

Det finns redan ett antal trådar om formatering (omformatering) här i forumet. Kolla i dom och ställ frågor där om du har fler frågor efter att ha läst i de trådarna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Har försökt läsa igenom reglerna, men vet inte vad mitt problem hamnar under för kategori ( hem och hobby eller här). Moderator får i...
Svar
8
· Visningar
1 610
IT & mobiler Fick igår meddelande från Windows update att där var nya uppdateringar hämtade dessa och det var bland annat nya explorer 7...
Svar
1
· Visningar
820
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Detta är kanske inte mysko alls, men jag har aldrig handlat en dator i en "mindre" datoraffär så jag vet om detta är sedvanligt där? Nu...
Svar
5
· Visningar
932
IT & mobiler När jag skriver något, på nätet eller i word t ex, så är dte precis som vanligt, men när jag loggade in på msn och skulle skriva ett...
Svar
1
· Visningar
739
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka