Omflyttningar i datorn...

dimmansstuteri

Trådstartare
Har installerat en ny hårddisk, och tänkte städa lite på den gamla C:\, som är knök-full... :crazy: Vad kan man flytta och inte flytta för att inte ställa till det totalt i datorn? Windows bör väl ligga kvar under C:\, men kan man flytta övriga program (ex photoshop) till den nya hårddisken? Vilka program/filer måste ligga kvar på C:\? Vilka problem kan uppstå om jag flyttar om och hur åtgärdar jag problemen? Måste programmen installeras om?

Helst vill jag flytta över det mesta , bara det inte ställer till problem...:smirk:

Hlsn Helena
 
Sv: Omflyttningar i datorn...

Det bästa är att låta redan installerade program ligga kvar på C:

Om du måste flytta program är det bäst att avinstallera dom och installera om. Det brukar bli struligare än struligast om man flyttar dom. TYVÄRR!

Men alla dina sparade filer, typ bilder, dokument, film o musik är det bara att flytta.

Lycka till!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
62 027
Senast: lundsbo
·
IT & mobiler Någon här som är bra på datorer? Min C: hårddisk är nästan full & jag hittar inte vad det är som verkar ta så enormt mycket plats...
Svar
9
· Visningar
1 301
Senast: Migo
·
IT & mobiler Jag behöver tips och råd hur jag ska göra med min dator. För några dagar sedan "kraschade" min hårddisk. Jag kommer in på datorn men...
Svar
16
· Visningar
1 231
Senast: Snubbelfot
·
M
IT & mobiler Jag har ett problem, jag skulle vilja lägga in film på min dator, som jag filmat med min Ericsson w715 (tror jag den heter)...
Svar
8
· Visningar
3 898
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp