Sv: Om man..

Men är dom där nu?? Gå ut o fråga bara, kärringa kan väl inte gorma på dig när hon har främmat heller :D

*kl*

Jag har lyckats zooma in i Photshop, men kan inte ladda upp bilden i Photobucket...:(

..ska ge förslag på en liten hundras, lång el. kort päls till ett mkt aktivt hem som sällskapshund.
Vad föreslår man som bäst då?

Jag säger Papillon jag med. Det är en underbar ras! De är intelligenta, lättlärda, aktiva och sociala. Mina små är med på det mesta. De seglar, följer med lätthet med på långpromenader och springer med när jag rider långa turer. Härliga små hundar som är som stora hundar i små förpackningar.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ska börja med att skriva att ingenting är bestämt men vi funderar. För egen del vill jag ha så opartiska tips som möjligt eftersom att...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 704
Senast: Dandylinn
·
S
Övr. Hund Jag är verkligen förtvivlad! :cry: Min älskade schäfertik hänger på en skör tråd och det verkar snart som att alla är emot henne. För...
Svar
11
· Visningar
1 204
Senast: bestatjejen
·
E
Hästvård Jag hittade lite tips i en bok som jag tänkte lägga ut här. OBS! Detta stod i en bok! Alltså får ni tolka det hur ni vill, men vad jag...
Svar
19
· Visningar
4 064
U
Övr. Hund Jepp, det kunde nog inte gått mkt sämmre än det gick annat än om hunden sprungit ner sig på en is eller liknande. :cry: Jag har ju...
Svar
8
· Visningar
2 047
Senast: Duvan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka