Om man vill ha uteplatsen för sig själv?

Arabizar

Trådstartare
Undrar hur man på effektivaste sättet kan få kissekatter att hålla sig undan uteplatser,balkonger mm,äckligt när dom kommer in på altanen och kissar,mm på utemöbler/stolsdynor:crazy: :(

så nu ni kloka katt människor får ni ge mig bra råd!:)

mvh Arabizar

Sv: Om man vill ha uteplatsen för sig själv?

Peppar på stolsdynorna och citrusskal i rabatten. Inte idiotsäkert, men minst lika bra som alla dyra preparat som säljs.
Jag hade dessvärre rekommenderat att ha dynorna i en låda, har de väl börjar lukta kommer de fortsätta kissa där.
Tar ni katten på bar gärning så ge den en rejäl vattendusch. Ruggigt obehagligt, men helt ofarligt.

Vattenslangen!!!!!!!

Alladin skrev:
Vattenslangen!!!!!!!
tänkte rekomendera det samma.
när vi hade katt så sa vi till grannarna att de gärna fick spruta ner katten om de inte ville ha honom där.
nu var det ingen som ville det men skulle de gjort det så förstår jag dom...

ok, ska testa det knepet:)

inga fler som har superbra tips:angel: :D

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 457
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
13 917
Senast: Snurrfian
·
Övr. Katt Behöver tips och kloka råd! Jag och min man ska separera, och vi har två innekatter. Vår tweenie har det ganska tufft i skolan och i...
Svar
9
· Visningar
3 469
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Vi har veterinär tid nästa vecka. Var lite fullbokat den här veckan. Lite bakgrund. Vi har en kastrerad hankatt på sex år hemma. Han...
Svar
15
· Visningar
1 868

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?
  • Ridskoleryttare

Omröstningar