Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Undrar hur man på effektivaste sättet kan få kissekatter att hålla sig undan uteplatser,balkonger mm,äckligt när dom kommer in på altanen och kissar,mm på utemöbler/stolsdynor
så nu ni kloka katt människor får ni ge mig bra råd!
Peppar på stolsdynorna och citrusskal i rabatten. Inte idiotsäkert, men minst lika bra som alla dyra preparat som säljs.
Jag hade dessvärre rekommenderat att ha dynorna i en låda, har de väl börjar lukta kommer de fortsätta kissa där.
Tar ni katten på bar gärning så ge den en rejäl vattendusch. Ruggigt obehagligt, men helt ofarligt.
tänkte rekomendera det samma.
när vi hade katt så sa vi till grannarna att de gärna fick spruta ner katten om de inte ville ha honom där.
nu var det ingen som ville det men skulle de gjort det så förstår jag dom...
Hundavel & Ras
Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.