om kaninen är dräktig..

S

sehå

min kompis kanin kanske är dräktig.(antagligen med min kanin)
den har blivit tjockare och den piper när man tar på magen. hon har ryckt av päls och krafsar och biter i allt.. är hon dräkitg då eller kan det va nått annat.. det är först nu vi börjat märka konstiga reaktioner,

//sehå

Sv: om kaninen är dräktig..

sehå skrev:
min kompis kanin kanske är dräktig.(antagligen med min kanin)
den har blivit tjockare och den piper när man tar på magen. hon har ryckt av päls och krafsar och biter i allt.. är hon dräkitg då eller kan det va nått annat.. det är först nu vi börjat märka konstiga reaktioner,

//sehå

okej.. men det kan oxå vara skendräktighet..
asså att kaninhonan tror att den är dräktig så mkt så att den börjar bete sej så .. men är den dräktig så märker ni det om ett tag..
kommer ju massa slajmiga kaninbebisar då ju :banana:

Vad menas med *antagligen* ?? Har den träffat eller inte träffat en hanne ??

Hon är antagligen dräktig eller skendräktig.

Min gamla kaninhona var jämt skendräktig och fortsatte med det även efter att hon hade haft en kull med riktiga bebisar. Vissa är väl bara så helt enkelt. Hon var en fantastisk mamma!
Film på Matilda och sonen Blunder :love: (kan ta en stund att ladda ner... tog 6 min för mig första gången)

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 091
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 844
Senast: Tofs
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 913
Senast: Cattis_E
·
Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
8
· Visningar
3 402
Senast: Lyxzen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur