OM jag hade sysslat med western..

Comfort

Trådstartare
a9a8_2.JPG

:love:

Sv: OM jag hade sysslat med western..

Framtagen för rosa bandet kampanjen? "Tough enough to wear pink"

Dottern fick en w-sadel med rosa sits...

Kunde vara häftigt på en svart eller vit häst. :D

Min häst är svart och vit...men skulle bli förnärmad om jag hängde på honom rosa, för att inte tala om hur missanpassad jag skulle se ut i samma färg:o. Nä, jag håller mig till ljus sadel och mossgrönt på honom:cool:. Fröken har mörk sadel och ljuslila filt.

Min häst är svart och vit...men skulle bli förnärmad om jag hängde på honom rosa, för att inte tala om hur missanpassad jag skulle se ut i samma färg:o. Nä, jag håller mig till ljus sadel och mossgrönt på honom:cool:. Fröken har mörk sadel och ljuslila filt.

Tror inte att hästen skulle bry sig vilken färg du slängde på honom... Men rosa kanske passar bättre på ston i vilket fall som helst. :D

Åh ge mig , så kan ja va miss Piggy i frestyle reiningen på rhc.:banana::banana::rofl::crazy:

Blä...tvi, tvi, tvi...
okey möjligtvis till en söt 3 årig tös i sadeln me' sin shettis:love:

okay jag sysslar visserligen inte med western, utom att jag nu har en westernsadel att rida i (:love:) och har annamat vissa saker därifrån..
..och visst brukar vi distansryttare gilla färger..men naaaj jag skulle inte ha den utrustningen på Honey :cool: vi håller oss till svart sadel och grön pad + träns :p

Euw... känns bara billigt och skabbigt,,
däremot är de där barrelsadel-kiten med mörkrosa säte & prylar som finns på eBay(.com) coola - om man är på en rejäl show och har matchat det rätt & väldigt väl vill säga...

Tror inte att hästen skulle bry sig vilken färg du slängde på honom... Men rosa kanske passar bättre på ston i vilket fall som helst. :D

:o...har precis kommit från Börjes...inhandlat ett stycke grön grimma till hingsten...*viskar* och en rosa/ljuslila grimma till fröken:o

Liknande trådar

Western Går det ens? Finns ju ridskolor här men ingen westernridskola. Finns en klubb (som jag känner till alla fall) i hela länet som tar ut...
Svar
9
· Visningar
520
Senast: Mirre
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 620
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Den giftiga växten stånds sprider sig på Öland. Om en häst får i sig växten blir den långsamt sämre – och utgången är ofta dödlig. –...
Svar
0
· Visningar
404
Senast: Gunnar
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
779
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka