Öm i brösten + mjölken tillbaka?

M

_MickiZ

Hej!
Det är så här att jag har varit öm i brösten i närmre 1 vecka. Idag upptäckte jag att jag kunde få ut lite mjölk ur mitt ena bröst?

Jag har en dotter på 9 månader och ammade henne bara 2 veckor.
Har inte haft någon mjölk sen dess.

Jag och min sambo försöker få barn nr 2 dessutom..
Min kropp har känts lite annorlunda men vet inte.

Så min fråga är:
Har ni varit med om något liknande, eller har någon aning om vad detta kan bero på??

Super tacksam för svar!

Sv: Öm i brösten + mjölken tillbaka?

Du skrev ju en tråd igår om att du anade att du var gravid igen och att du var öm i brösten sist du var gravid också (vilket väl typ är det vanligaste gravidtecknet) så at ett test!

Jag läckte inte en droppe mjölk innan min son föddes i oktober 2007. Ammade honom i 6 månader. Klämde jag på bröstvårtan kom det mjölk och det höll i sig till kanske v.25-30 med lillasyster född januari 2010. (Måste ju testa lixom om det tar slut nån gång...) klämmer jag på bröstvårtorna nu så kommer det en stråle mjölk. Och då har jag inte ammat på över ett år.

När jag var och pratade med en plastikdoktor om att fixa brösten sa han att det inte är ovanligt att man har mjölk i brösten som man kan pressa ut någon droppe i 3-5 år efter förlossningen.

Har testat innan att klämma, inte fått en droppe någon gång innan?

Man kan alltid hoppas på att jag är gravid, har beställt hem grav. test nu så vi får se!

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 829
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: animalasia
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 324
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss och diss del 5
  • Sodastream
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur