Om en teori vad det gäller hästars exteriör kontra deras gångarter på holländska...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare clownen
  • Startdatum Startdatum
C

clownen

Jag har hittat en holländsk teori om vad som är viktigt i exteriören hos sporthästar kontra gångarter. Undrar därför nu om någon här kan holländska och kan hjälpa till med översättningen !!! Tänkte att vi kan lägga ut den teorin här efter att den är översatt så kan vi få fart på förhoppningsvis lite roliga diskussioner :D.

Gissar att många här kommer gå ut och ställa sig och verkligen studera sina ston efter att läst denna artikel ;).

Nåå - är det någon som är bekant med en holländsktalande kamrat ? Eller känner någon översättare ?

Hälsningar Helen

Sv: Om en teori vad det gäller hästars exteriör kontra deras gångarter på holländska...

Jag jobbade i holland åt en svensk tjej. Vet att dom har flyttat men ska se om jag kan få tag på henne! Bra anledning att ta upp kontakten, tack!

Sv: Om en teori vad det gäller hästars exteriör kontra deras gångarter på holländska...

Det är jag som ska tacka ! Be om hennes mail adress så kan jag skicka den via länk.

Hälsningar Helen

Allmänt, Barn, Dagbok

• Årets matbluff
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka