Om du kunde fråga din häst...

Jag har haft 6 olika utprovade än så länge och ingen har kunnat hjälpa mig rätt. Han har hög och bred manke, mycket bogar och extremt kort rygg. Har ganska bra koll själv också men min häst säger inte så mycket. Skulle hellre se att han var lika tydlig som han är om mat och borstar.
Sadelmakare. Inte utprovare. Nån som dessutom säljer begagnade sadlar åt folk för en liten slant för besväret. Inte nån som kommer dragande med nya sadlar som de säljer för nåt speciellt märke.
Var bor du?

Min stora: vad är det du pratar om hela tiden? (Hon gnäggar och hummar mest jämt.) och: Berätta varför du blir så stressad och rädd ibland.
Lilla: När är det som enklast för dig att trava? (Femgångare med svag trav.)

Liknande trådar

Hästmänniskan Som rubriken lyder. Letar ihjäl mig efter Penny tidningar från 90 talet och framåt. Någon som vet vart man kan köpa dem på nätet? Hade...
Svar
1
· Visningar
170
Senast: Rosett
·
Gnägg Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Svar
15
· Visningar
1 311
Senast: Dyngpeter
·
Hästmänniskan Hej! Jag är i processen att börja leta lite jobb inom hästnäringen, jobbar just nu på Ridskola. Men känner att det är dags för något...
Svar
2
· Visningar
494
Senast: Fiorano
·
Gnägg Är nyfiken och vill lära känna alla Bukehästar bättre känner jag. Så undrar vad just din häst har för små personliga egenheter? Min... 2
Svar
24
· Visningar
1 386

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Hingstvalsfunderingar 2025
  • Ridskoleryttare
Tillbaka