Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken sadel han vill ha, tror jag? Är svintrött på att fundera över det.Om du kunde fråga din häst precis vad som helst, vad hade du velat veta då?
En duktig sadelmakare kanske kan hjälpa dig med det? Om nu hästen vägrar säga nånting!?Vilken sadel han vill ha, tror jag? Är svintrött på att fundera över det.
Jag har haft 6 olika utprovade än så länge och ingen har kunnat hjälpa mig rätt. Han har hög och bred manke, mycket bogar och extremt kort rygg. Har ganska bra koll själv också men min häst säger inte så mycket. Skulle hellre se att han var lika tydlig som han är om mat och borstar.En duktig sadelmakare kanske kan hjälpa dig med det? Om nu hästen vägrar säga nånting!?
Du lirar inte ens i Korpen, jag har provat över 40 sadlar på min känslighetsminister!Jag har haft 6 olika utprovade än så länge och ingen har kunnat hjälpa mig rätt. Han har hög och bred manke, mycket bogar och extremt kort rygg. Har ganska bra koll själv också men min häst säger inte så mycket. Skulle hellre se att han var lika tydlig som han är om mat och borstar.
"Vad kan jag göra för dig?"
Han är bara 6 år och ja, 40 sadlar är vi definitivt redan uppe i, men 6 olika personer som varit ute. Och eftersom han inte klagar högt så ser de inte problemen.. som jag känner. Skulle ha skräddarsytt en sadel om hon hade haft med sig fler sadlar och variationer så det fanns möjlighet att se vad jag skulle få för de 70000 hon ville ha... en Erreplus Impulse är good enough men lite längre än jag skulle velat ha.Du lirar inte ens i Korpen, jag har provat över 40 sadlar på min känslighetsminister!
(Sedan gav jag upp, han har numera två måttsydda.)
Precis samma typ av rygg som din häst, plus att han inte kan trava med två hårstrån i kors.
Har du provat någon Hilbar?
Helt galet att behöva lägga de pengarna tycker jag!!!Han är bara 6 år och ja, 40 sadlar är vi definitivt redan uppe i, men 6 olika personer som varit ute. Och eftersom han inte klagar högt så ser de inte problemen.. som jag känner. Skulle ha skräddarsytt en sadel om hon hade haft med sig fler sadlar och variationer så det fanns möjlighet att se vad jag skulle få för de 70000 hon ville ha... en Erreplus Impulse är good enough men lite längre än jag skulle velat ha.
Min gamle som är 28 skulle jag fråga hur det kommer sig att hon fortfarande leverOm du kunde fråga din häst precis vad som helst, vad hade du velat veta då?
Jag bor i Sveriges närmsta stad så det finns många här i närheten men det är tydligen inte en lätt grej. Prestiges bommar är v-formade och min behöver en u-formad bom. det mesta är provat, som sagt.Helt galet att behöva lägga de pengarna tycker jag!!!
(Mina bägge kostade under hälften tillsammans - bommarna beställdes från England, jag fick mäta mellan mina sittben osv.)
Impulse är ju väldigt lik Prestige Iceland och de brukar ju gå att hitta begagnade.
Var i landet bor du?
Här har det inte direkt kryllat av utprovare, men sex olika har vi nog träffat, minst!