Om 4-års championat??

D

Dextrosol

Var kan jag läsa om 4-års championat och om hur man kvalat till det?? Har letat på Sv Ridsportförbundets hemsida, men inte hittat ngt. Hjälp!!! Tack...... :)

Du kan läsa om det på www.swedehorse.com Där kan du läsa om hoppningen och dressyren.

Där finns dock inget om fälttävlanschampionatet ännu, ryktet går att det kanske inte blir av, vilket jag tycker är skandal i så fall.
Inte kul för folk som haft sina pållar i träning och lagt ner både tid och pengar. Skitdåligt rent ut sagt att inga regler kommit upp än... :mad:

www.asvh.se eller com elel rnu komer ite ihåg där står det massa.
Har själv en 4 åring som jag vill kvala faen mkt man ska kunna=)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter SWB Equestrian Weeks med SWBs 3-års championat i dressyr och hoppning går av stapeln på Flyinge Kungsgård mellan 25 september – 6...
Svar
0
· Visningar
135
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 012
Senast: Niyama
·
IT & mobiler Min Samsung A51 börjar bli sliten efter 4 år så jag inser att jag måste börja leta efter en ersättare. Finns det någon som kan hjälpa...
Svar
14
· Visningar
1 489
Senast: Hellhound
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 529
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama