Olika program deb 2001

Sv: Olika program deb 2001

Programmet ser ok ut.
Men har du verkligen hittat 2 programm för 2001? Det är inte ett 2001 och ett 1997, som det ska vara?

nej, de är 2001 bägge två.

I de andra jag hittat så står det att volterna i början som utgår från X ska vara till höger bägge två. Plus att första halten som är borttagen står med. Antog att det var nått fel på de programmet så därför jämförde jag med det som jag länkade till.

Tack iallafall för bekräftelsen på att de stämde. Lite snopet om man lär in fel i programmet och får minus för det. :o

I det med två högervolter är det tryckfelsnisse som varit framme... Det är det andra programmet med första volten till höger och den andra till vänster och utan inledande halt som är det program som gäller!
Lycka till :)

Japp, jag vart också en aning förvirrad när jag läste det första gången!

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej kloka buke, nu är jag tillbaks med en för mig livsavgörande fundering som jag skulle det skulle vara skönt att få bolla med er. Så...
2
Svar
22
· Visningar
2 057
Senast: Rhodugune
·
Dressyr Kikade lite på Msvc2 programmet och funderar över galoppbågarna. Första bågen ser ut att ligga några meter nedanför första punkterna...
Svar
9
· Visningar
1 222
Senast: fio
·
Hästmänniskan Hej! (Nu blev det här jättelångt.. Men om ni inte orkar läsa allt hoppa till där det står Alternativ 1) Till sommaren tar jag...
2
Svar
26
· Visningar
2 266
Senast: Supersalt
·
Dressyr Velade mellan Dressyr o Ridning men det är ju trots allt så att jag vill hitta en tävlingsmässigt bra engelsk dressyrridning så det fick...
Svar
18
· Visningar
3 232
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka