Olika kundklubbar

Barbabelle

Trådstartare
Vilka är ni med i?
Om ni har bytt poäng mot något vad kan man då välja på och vad valde ni?
Vilken är den generösare kundklubben ni är med i och varför?

Jag är med i ett flertal. Flera av dem är jag med i för att de haft något "gå med i klubben och få rejäl rabatt på första köpet" samtidigt som jag planerat ett dyrare inköp, och då är det trevligt med rabatt. Den enda klubb jag verkligen uppskattar är Ica :cautious: (kan ha att göra med att mat är det enda jag köper regelbundet. Få kundklubbar lönar sig för den som köper en produkt per år typ)

Vilka är ni med i?
Om ni har bytt poäng mot något vad kan man då välja på och vad valde ni?
Vilken är den generösare kundklubben ni är med i och varför?
Är med i många, oftast för att jag köpt en vara så har det varit rabatt om man går med klubben eller liknande. Brukar avregistrera mig sen efter köpet för reklamutskick/sms osv. Men uppskattar Coops poängklubb. De har ibland ”rea” så då har vi passat på att köpa biobiljetter för halva poängpriset. Det har verkligen lönat sig!

Jag har för de matbutiker (Ica, Coop och Willys) som finns i min närhet och det handlade hyfsat regelbundet i. Sen har jag några på de klädbutiker, sportbutik och andra butiker jag handlar någorlunda frekvent i. Har som krav att de ska kunna se medlemskap på mobilnummer eller personnummer annars orkar jag inte hålla på. Är nog totalt ett 10-tal.

Jag planerar ofta klädinköp och liknande och kan ofta vänta några veckor på en rabatt så tycker det är smidigt att få notiser om när det är läge. Gillar mest rabatter och bonuscheckar. Tycker övrigt med en massa val blir för krångligt.

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
741
Senast: Svartkatt
·
Relationer Tänkte från början göra ett anonymt nick men orkar faktiskt inte. Ni som känner mig irl kan ju hålla låg profil. Igår släppte min sambo...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 596
Senast: Svartkatt
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
488
Senast: miumiu
·
Skola & Jobb Läser en artikel i tidningen där en man belåtet berättar hur han slutat jobba, flyttat från storstaden till en mindre stad. X hade...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
8 217
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023