Oldenburgar märket

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Wildbyheart
  • Startdatum Startdatum
W

Wildbyheart

Jag behöver en bild på oldenburgar-märket. Ett tydligt märke som ja ska skicka till gravyr firma och låta göra några boxskyltar.

Har sökt och sökt på tyska sidor och kollat dom flesta länkarna som finns på förbundets hemsida men finner ingen tydlig och tillräckligt skarp bild att använda mig av.

Någon som kan hjälpa? :confused:

tack på förhand!
Mvh// Linda

Sv: Oldenburgar märket

De flesta gravörer brukar dessutom vilja ha en vektoriserad fil, och en sån fil har man bara om man jobbar med deras trycksaker.
Annars får man scanna den bästa loggan man kan få tag i och själv vektorisera den. Men det kräver en del jobb och lite kunskap... Sannolikheten att någon har den i Sverige i rätt filformat är nog ganska liten tyvärr.

Sv: Oldenburgar märket

Jag antar att varit inne på Oldebugerförbundets hemsida och kikat?
www.oldenburger-pferde.com
Loggorna där går dock inte att kopiera, men du kan säkert maila dem och be att få en digitaliserad version - det är ju gratis reklam för dem!

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har en fråga till lärare och föräldrar till barn på låg- och mellanstadium ungefär. Pga av Corona är ju skolorna i den flesta...
Svar
8
· Visningar
653
Senast: majola
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är ganska fascinerande att iaktta hur den här jobbsituationen påverkar mig, och vilken enorm skillnad det är att (ofrivilligt)...
Svar
16
· Visningar
2 912
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Hej! Jag har länge sökt efter en dressyrsadel till denna rygg, dock har det inte gått så bra. Jag har inte en stor budjet (5000kr) men...
Svar
5
· Visningar
806
Senast: X17
·
Kropp & Själ Så jag sitter här lite småchockad med tusen tankar i huvudet efter ett besök hos gyn. Funderade en sekund om jag inte skulle göra en...
2 3
Svar
40
· Visningar
12 478
Senast: Anonym15
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka