Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej! Har en hund med dåligt immunförsvar, han har haft det enda sen han var lite (är 1,5år nu).
Finns det något tillskott man kan ge hundarna för att öka välbefinnandet och framförallt immunförsvaret?
Har ni några tips?
Har veterinär fastställt att immunförsvaret är dåligt? Om inte hade jag börjat där. Är det redan fastställt hade jag bett veterinären om råd. Utöver det ett bra foder, mycket ute i friska luften.
Hur vet man att hunden har dåligt immunförsvar? Vad får den för sjukdomar då?
Men ja jag har nig inga andra råd än det @Pigan gav, tänker att om en veterinär konstaterat det borde de också konstatera orsaken till det och ge råd utifrån det. Lycka till
Hundavel & Ras
Hej!
Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :)
Kan...
Trädgård & Växter Inte särskilt stor egentligen men förra året tog det oerhört mycket plats pga brist på ljuskällor. Fyra tråg i olika storlek + en hel...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.