Öka Immunförsvaret

firren

Trådstartare
Hej! Har en hund med dåligt immunförsvar, han har haft det enda sen han var lite (är 1,5år nu).
Finns det något tillskott man kan ge hundarna för att öka välbefinnandet och framförallt immunförsvaret?
Har ni några tips?

Tacksam för snabba svar;)

Har veterinär fastställt att immunförsvaret är dåligt? Om inte hade jag börjat där. Är det redan fastställt hade jag bett veterinären om råd. Utöver det ett bra foder, mycket ute i friska luften.

Hur vet man att hunden har dåligt immunförsvar? Vad får den för sjukdomar då?

Men ja jag har nig inga andra råd än det @Pigan gav, tänker att om en veterinär konstaterat det borde de också konstatera orsaken till det och ge råd utifrån det. Lycka till

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
800
Senast: Freazer
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 776
Senast: ildiko
·
Hundhälsa Min ena hund har ju kliat sig lite till och från i många år vilklket gjort att jag trott hon haft lite kvalsterallergi. Hon kliar sig...
Svar
9
· Visningar
894
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
863
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka